ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
З 1-го листопада по 15-те грудня 2021 року вперше в Україні відбувається основний етап дослідження щодо оцінювання якості освітнього процесу за міжнародною методикою ECERS-3, яке проводять 8 провідних і 50 регіональних експертів у 200 закладах дошкільної освіти України.
Ініціатором дослідження є Міністерство освіти і науки України, основним виконавцем – Державна установа «Український інститут розвитку освіти» у партнерстві з Командою підтримки реформ (Reform Support Team – RST) МОН та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком». Дослідження також підтримується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.
24 листопада таке дослідження проходило у ЗДО "Вишенька" села Дубівка Каноницької ТГ, проводила його регіональна експертка Оьга Кучерук.
Пані Ольга упродовж 3 годин спостерігала за групою та взаємодією дітей під час звичайного дня в закладі дошкільної освіти.
Вона оцінювала освтнє середовище за 35 критеріями, зокрема: організація кімнат, розташування умеблювання та іграшок, взаємодія між дітьми, дітей з вихователями, вихователів з батьками, а також тривалість та ротація занять, організація різних видів діяльності тощо.
Результати дослідження – підстава для формування освітньої політики, спрямованої на підвищення якості дошкільної освіти, зокрема:
-
оновлення змісту дошкільної освіти;
-
оновлення методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу;
-
підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
-
приєднання до світової професійної спільноти у сфері дошкільної освіти.