Прогноз бюджету Каноницької сільської територіальної громади на 2026-2028 роки
СХВАЛЕНО
рішенням виконавчого комітету Каноницької сільської ради від 22 серпня 2025 року №531
ПРОГНОЗ
бюджету Каноницької сільської
територіальної громади на 2026-2028 роки
1754100000
(код бюджету)
І. Загальна частина
Прогноз бюджету Каноницької сільської територіальної громади на 2026-2028 роки (надалі - Прогноз) розроблено відповідно до ст. 751, 75² Бюджетного кодексу України, підпункту 1 пункту а статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», базуючись на схваленій постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2025 №774 Бюджетній декларації на 2026-2028 роки, враховуючи Методичні рекомендації та Інструкцію щодо складання місцевих бюджетів на середньострокову перспективу, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 02.06.2021 № 314 ( зі змінами), наказ Міністерства фінансів України від 23.05.2025р. № 271 «Методичні рекомендації щодо організації середньострокового бюджетного планування на місцевому рівні», лист Міністерства фінансів України від 09.07.2025 року № 05120-08-6/19235 «Щодо особливостей середньострокового бюджетного планування та складання розрахунків до прогнозів місцевих бюджетів», бюджетні пропозиції головних розпорядників бюджетних коштів на 2026-2028 роки та інші документи, що стосуються середньострокового планування.
Метою Прогнозу є формування послідовної та передбачуваної бюджетної політики Каноницької сільської територіальної громади (надалі – Каноницької ТГ) на середньостроковий період, створення дієвого механізму управління бюджетним процесом в діючих умовах війни, із перспективою поступового відновлення.
Основними завданнями Прогнозу є:
- результативності та ефективності управління бюджетними коштами;
- виконання дохідної частини бюджету Каноницької ТГ відповідно до показників, затверджених міською радою;
- заходів до залучення додаткових надходжень до бюджету Каноницької ТГ, зокрема, шляхом забезпечення ефективного управління об’єктами комунальної власності та земельними ресурсами;
- ефективності управління бюджетними коштами шляхом застосування дієвих методів економії бюджетних коштів;
- інвестиційної складової бюджету територіальної громади;
- стабільного функціонування бюджетних установ та виконання заходів, передбачених місцевими програмами;
- дієвих заходів з енергозбереження.
Показники Прогнозу є орієнтирами бюджетної політики у середньостроковому періоді для збалансування напрямів політики розвитку з можливостями бюджету.
Очікувані результати реалізації прогнозу – досягнення балансу між напрямами розвитку громади та її бюджетними можливостями, враховуючи ризики та економічні виклики, що впливають на економічний розвиток Каноницької ТГ в умовах повномасштабної російської агресії.
Можливими ризиками невиконання прогнозних показників є:
- міграція трудових ресурсів за кордон та за межі територіальної громади;
- зміна бюджетного та податкового законодавства, зокрема, зміна податкових ставок, термінів і правил сплати податків, введення або відміна пільг, тощо;
- ріст інфляції та курсу долара США та євро, що приведе до збільшення цін;
- скорочення обсягу міжбюджетних трансфертів з державного та інших бюджетів;
- зростання тарифів на оплату комунальних послуг та енергоносіїв більшими темпами, ніж враховано в Прогнозі;
-виникнення обставин непереборної сили природного, епідеміологічного, політичного, соціального характеру.
Заходами з мінімізації впливу фіскальних ризиків на показники бюджету є:
- мобілізація додаткових ресурсів до бюджету, використання всіх наявних резервів залучення коштів;
- удосконалення інструментів бюджетного прогнозування;
- продовження співпраці з міжнародними фінансовими організаціями.
Прогноз бюджету включає основні прогнозні показники економічного та соціального розвитку Каноницької ТГ, показники доходів, видатків, фінансування та кредитування бюджету, обсяг публічних інвестицій, прогнозні показники міжбюджетних трансфертів.
Попередній Прогноз було затверджено у 2021 році на 2022-2024 роки та в подальшому прогнозування було призупинено у зв’язку із воєнним станом.
ІІ. Основні прогнозні показники
економічного та соціального розвитку
Каноницької ТГ територіальна громада утворена 2020 році. До складу громади входить 5 населених пунктів.
Для забезпечення представництва інтересів жителів населених пунктів Каноницької сільської територіальної громади, утворені 4 старостинських округи: Кідрівський, Дубівський, Новаківський та Озерський.
На території громади налічується 9314,3 га землі сільськогосподарського призначення, в тому числі 5846,9 га ріллі, 5749,5 га землі лісогосподарського призначення, 90 га землі природно-заповідного фонду, 532 га землі водного фонду 697 га землі житлової та громадської забудови.
Аналіз соціально-економічного розвитку Каноницької ТГ дозволяє розраховувати на щорічне зростання його показників, незважаючи на вплив факторів війни та пов’язаних із нею додаткових витрат та потенційних ризиків.
Основною складовою доходів місцевого бюджету Каноницької сільської територіальної громади є надходження від місцевих податків і зборів. Основним джерелом фінансування витрат бюджету є власні доходи.
В бюджеті територіальної громади найбільшу питому вагу в загальному обсязі власних доходів займають податок на доходи фізичних осіб, плата за землю, єдиний податок
Аналіз тенденцій соціально-економічного розвитку свідчить, що в громаді утримуються стабільні темпи економічного зростання.
В прогнозі бюджету територіальної громади враховані основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України відповідно до норм Бюджетної декларації на 2026-2028 роки, а саме:
|
Найменування показника,одиниця виміру |
2024 рік (звіт) |
2025 рік (затверджено) |
2026 рік (план) |
2027 рік (план) |
2028 рік (план) |
|
Індекс споживчих цін, % |
112 |
109,7 |
109,7 |
107,1 |
105,6 |
|
Індекс цін виробників, % |
101,1 |
111,1 |
111,3 |
109,4 |
107,9 |
|
Мінімальна заробітна плата з 01 січня 2024 року, грн |
7100 |
|
|
|
|
|
Мінімальна заробітна плата з 01 квітня 2024 року, грн |
8000 |
|
|
|
|
|
Мінімальна заробітна плата з 01 січня 2025 року, грн |
|
8000 |
|
|
|
|
Мінімальна заробітна плата з 01 січня 2026 року, грн |
|
|
8688 |
|
|
|
Мінімальна заробітна плата з 01 січня 2027 року, грн |
|
|
|
9374 |
|
|
Мінімальна заробітна плата з 01 січня 2028 року, грн |
|
|
|
|
10059 |
|
Посадовий оклад працівника І тарифного розряду ЄТС з 01 січня 2024 року, грн |
3195 |
|
|
|
|
|
Посадовий оклад працівника І тарифного розряду ЄТС з 01 січня 2025 року, грн |
|
3028
|
|
|
|
|
Посадовий оклад працівника І тарифного розряду ЄТС з 01 січня 2026 року, грн |
|
|
3470 |
|
|
|
Посадовий оклад працівника І тарифного розряду ЄТС з 01 січня 2027 року, грн |
|
|
|
3744 |
|
|
Посадовий оклад працівника І тарифного розряду ЄТС з 01 січня 2028 року, грн |
|
|
|
|
4018 |
ІІІ. Загальні показники бюджету
Прогноз включає показники бюджету територіальної громади за основними видами доходів, видатків та фінансування, взаємовідносинами бюджету територіальної громади з бюджетами інших рівнів.
Обсяг доходів бюджету Каноницької сільської територіальної громади на 2026 рік прогнозується в сумі 81 658 100 грн, на 2027 рік – 92 197 600 грн, на 2028 рік – 110 230 800 грн.
Граничні показники видатків Каноницької сільської територіальної громади складають: 2026 рік – 81 658 100 грн, 2027 рік – 92 197 600 грн, 2028 рік – 110 230 800 грн.
Повернення та надання кредитів на 2026-2028 не прогнозується.
Загальні показники бюджету наведено в додатку 1 .
Прогноз доходів бюджету територіальної громади на 2026 – 2028 роки сформований на базі основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України із застосуванням норм чинних Бюджетного та Податкового кодексів України, а також з урахуванням засад та принципів формування бюджетів, які закладені в Бюджетній декларації на 2026 – 2028 роки, схваленій постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2025 № 774 «Про схвалення Бюджетної декларації на 2026 – 2028 роки».
Показники доходів бюджету наведені у додатку 2 до Прогнозу бюджету Каноницької ТГ на 2026-2028 роки.
Обсяг дохідної частини бюджету Каноницької ТГ на 2026 рік прогнозується в сумі 81 658 100 грн, а саме:
-доходи загального фонду (без урахування міжбюджетних трансфертів) – 17 000 000 грн;
-доходи спеціального фонду (без урахування міжбюджетних трансфертів) – 366 500 грн;
- офіційні трансферти – 64 291 600 грн, з них:
Обсяг дохідної частини бюджету громади на 2027 рік – 72 827 600 грн, а саме:
-доходи загального фонду (без урахування міжбюджетних трансфертів) – 19 000 000 грн;
-доходи спеціального фонду (без урахування міжбюджетних трансфертів) – 370 000 грн;
-офіційні трансферти – 72 827 600 грн.
Обсяг дохідної частини бюджету громади на 2028 рік – 110 230 800 грн, а саме:
- доходи загального фонду (без урахування міжбюджетних трансфертів) – 21 000 000 грн;
- доходи спеціального фонду (без урахування міжбюджетних трансфертів) – 380 000 грн;
- офіційні трансферти – 88 850 800 грн, з них:
При прогнозуванні показників дохідної частини на середньостроковий період враховано:
- фактичне виконання дохідної частини бюджету Каноницької сільської територіальної громади за 2024 рік, за І півріччя 2025 року та очікувані показники надходжень податків та зборів до бюджету на 2025 рік;
- очікувані показники економічного і соціального розвитку територіальної громади за 2025 рік;
- підвищення розміру прожиткового мінімуму, мінімальної заробітної плати та посадового окладу (тарифної ставки) працівника I тарифного розряду Єдиної тарифної сітки;
- застосування чинних ставок оподаткування загальнодержавних податків, зокрема основних - податку та збору на доходи фізичних осіб, акцизного податку з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, екологічного податку;
- застосування ставок місцевих податків та зборів, які затверджені Каноницькою сільською радою;
- прогнозні втрати бюджету територіальної громади внаслідок надання пільг зі сплати земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (рішення від 11.07.2025 № 1013;
- застосування індексу споживчих цін, що використовується для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, із значенням 112 відсотків;
Відповідно до статей 98-100 Бюджетного кодексу України система бюджетного вирівнювання передбачає горизонтальне вирівнювання податкоспроможності територій залежно від рівня надходжень податку на доходи фізичних осіб у розрахунку на одного жителя, шляхом передачі трансфертів. Обсяг базової дотації згідно з розрахунками Міністерства фінансів України передбачається на 2026 рік в сумі – 24 222 700 грн, на 2027 рік – 29 594 700 грн, на 2028 рік – 42 454 000 грн.
З урахуванням прогнозу основних макроекономічних показників економічного та соціального розвитку країни, бази оподаткування, ефективності податкового адміністрування, загальні показники доходів бюджету Каноницької ТГ на 2026-2028 роки мають позитивну тенденцію зростання.
Протягом 2026-2028 років отримання кредитів в банківських і фінансових установах на реалізацію публічних інвестиційних проєктів, програм публічних інвестицій та надання місцевих гарантій не планується.
На 2026-2028 роки публічні інвестиції плануються в таких обсягах: 2026 рік – 1 500 000 грн, 2027 рік – 3 200 000 грн, 2028 рік – 4 200 000 грн.
Пріоритетні галузі та основні напрями публічного інвестування на 2026 – 2028 роки визначаються Середньостроковим планом пріоритетних публічних інвестицій на 2026–2028 роки.
З метою забезпечення реалізації завдань, спрямованих на відновлення, розвиток та модернізацію об’єктів житлово-комунального господарства, забезпечення якості та доступності освіти, покращення якості життя і безпеки громадян протягом 2026–2028 років Середньостроковим планом пріоритетних публічних інвестицій на 2026–2028 роки пропонується визначити 3 ключових сектори (галузі) для публічного інвестування, які передбачають 4 пріоритетних напрями публічних інвестицій (основні напрями публічного інвестування):
муніципальна інфраструктура та послуги — відновлення, розвиток та модернізація інфраструктури централізованого водопостачання та водовідведення, системи зовнішнього освітлення;
освіта і наука – забезпечення закладів загальної середньої освіти засобами навчання та обладнанням в межах впровадження реформи «Нова українська школа» та безперешкодний доступ до якісної освіти – шкільні автобуси;
публічні послуги та пов’язана з ними цифровізація - модернізація інфраструктури для надання адміністративних послуг.
Обсяги публічних інвестицій на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проєктів та програм публічних інвестицій з урахуванням середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій Каноницької сільської територіальної громади на 2026-2028 роки відображені у додатку 9.
VI. Показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету
Основними цілями бюджетної політики на місцевому рівні на 2026-2028 роки залишатиметься забезпечення стабільності, результативності, стійкості та збалансованості бюджету територіальної громади, ефективне використання бюджетних коштів в умовах обмеженості бюджетних ресурсів.
Фінансування видатків бюджету Каноницької сільської територіальної громади, місцевих цільових програм на період до 2028 року здійснюватиметься в рамках жорсткої економії бюджетних коштів. В цих умовах визначальним стане підвищення ефективності видатків, що відбуватиметься на основі їх пріоритетності та оцінки ступеня досягнення очікуваних результатів.
Прогнозні показники видатків бюджету громади на 2026-2028 роки визначені в межах показників дохідної частини бюджету на середньостроковий період з урахуванням подальшого підвищення мінімальних соціальних стандартів. Враховано діючу мережу бюджетних установ, контингент отрмувачів допомоги та інших соціальних виплат.
Також враховані обсяги видатків, необхідні для забезпечення стабільної роботи установ та закладів соціально — культурної сфери, забезпечення соціальних гарантій, соціального захисту ветеранів війни і членів їх сімей, підтримки в належному стані об’єктів житлово — комунального господарства, а також виконання в межах фінансових можливостей сільських програм.
Граничні показники видатків та надання кредитів з бюджету Каноницької сільської територіальної громади головним розпорядникам коштів на 2026-2028 роки наведені у додатку 6 до цього Прогнозу, граничні показники видатків бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування бюджету Каноницької сільської територіальної громади на 2026-2028 роки наведені у додатку 7 до цього Прогнозу.
Державне управління основними завданнями апарату міської ради та її виконавчих органів є належне здійснення ними повноважень, визначених Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими нормативно-правовими актами.
У 2026 – 2028 роках передбачається здійснити такі заходи:
забезпечення прозорості, відкритості в діяльності виконавчих органів міської ради;
запровадження ефективної системи моніторингу та оцінки якості надання адміністративних послуг;
впровадження сучасних інформаційних технологій в діяльності виконавчих органів міської ради;
доступність і належна якість публічних послуг, що надаються виконавчими органами міської ради;
створення належних матеріальних, фінансових та організаційних умов для забезпечення здійснення виконавчими органами повноважень;
Основними результатами, яких планується досягти, є:
забезпечення якісного, максимально зручного та комфортного обслуговування громадян;
організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
розширення переліку надання адміністративних послуг;
поліпшення управління комунальною власністю територіальної громади шляхом оптимізації структури комунальної власності та підвищення ефективності використання майна.
Освіта Пріоритетом розвитку галузі є забезпечення доступності високоякісної освіти відповідно до європейських стандартів освітньої системи.
В умовах розробки на державному рівні подальших кроків реформування галузі «Освіта» та запровадження на місцевому рівні системи її модернізації завданнями розвитку галузі на 2026 – 2028 роки є:
формування освітнього середовища з урахуванням Концепції реалізації державної політики «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. №988, створення безбар’єрного, інклюзивного середовища дружнього до сімей з дітьми та маломобільних груп населення;
забезпечення рівних прав та можливостей осіб жіночої і чоловічої статі, запобігання та протидія будь-якій дискримінації;
використання форм та методів навчання/виховання, що сприяють створенню атмосфери взаємоповаги, взаємодії, інклюзивності, унеможливлюють дискримінаційне ставлення один до одного всіх суб’єктів освітнього процесу;
забезпечення умов для формування ефективної мережі закладів освіти із урахуванням інтересів учасників освітнього процесу;
забезпечення реалізації права кожної дитини на повноцінне харчування, зниження рівня захворюваності, підтримку фізичного та психічного здоров’я школярів;
забезпечення доступу до дошкільної освіти з метою повернення батьків, особливо матерів, на ринок праці;
забезпечення військової, національно-патріотичної підготовки в закладах освіти різного рівня, позбавлення стереотипних уявлень про роль жінок і чоловіків;
створення сучасного освітнього середовища, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів, освітян, батьків;
облаштування безпечних умов для проведення освітнього процесу в закладах освіти з метою забезпечення доступності і безперервності освіти незалежно від безпекової ситуації;
удосконалення методичного та кадрового забезпечення інклюзивної освіти, використання результатів сучасних досліджень та кращих практик в реалізації інклюзивної моделі навчання;
надання освітніх послуг учням з особливими освітніми потребами максимально наближено до місця проживання та з урахуванням їх індивідуальних потреб і можливостей;
командний підхід у вихованні та навчанні дітей, який передбачає залучення педагогів, батьків, спеціалістів;
розвиток і підтримка системи роботи з обдарованою і талановитою молоддю, різнобічний розвиток індивідуальності дитини, її задатків і здібностей;
створення належних умов для здобуття високоякісної освіти дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування, та дітьми, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, соціальної адаптації;
цифрова трансформація освіти шляхом забезпечення централізованого збору даних про учнів і вчителів, подальший розвиток аналітичних інформаційних систем управління освітою та баз даних для прийняття якісних управлінських рішень, налагодження електронної інформаційної взаємодії між публічними електронними реєстрами, дебюрократизацію освітнього процесу.
Основними результатами, яких планується досягти:
надання якісних освітніх послуг;
перехід від принципів догляду до принципів розвитку дитини у дошкільних навчальних закладах;
створення умов для функціонування гнучкої та оптимальної мережі різних типів освітніх послуг для дітей раннього та дошкільного віку;
розширення можливості соціальної інтеграції різних категорій дітей з відхиленнями в розвитку, поведінці, обмеженими можливостями здоров’я та особливими освітніми потребами;
виховання в дітей любові до праці, розвиток розумових та творчих здібностей, умінь, навичок з метою орієнтації їх на свідомий вибір майбутньої професії;
виховання патріотично налаштованої молоді.
Соціальний захист та соціальне забезпечення
Пріоритетними завданнями у сфері соціального захисту та соціального забезпечення є забезпечення на території громади реалізації державної політики у сфері надання соціальних послуг, соціального захисту та соціального обслуговування населення, підвищення ефективності управління бюджетними коштами, забезпечення адресного характеру надання соціальної підтримки, підвищення рівня охоплення соціальною підтримкою незахищених верств населення, ветеранів війни, членів їх сімей, при раціональному використанні бюджетних коштів, подальше реформування сфери надання соціальних послуг та соціального захисту.
В умовах воєнного стану в Україні існує необхідність надання додаткових соціальних гарантій ветеранам війни, членам їх сімей, пораненим військовослужбовцям, а також родинам у разі загибелі воїнів, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, зокрема у частині поліпшення фінансово-матеріального стану зазначених категорій осіб.
Крім того, фінансової підтримки потребують громадяни, які переселилися з тимчасово окупованих територій та районів проведення бойових дій.
Основні результати, яких планується досягти:
створення доступного середовища, що сприятиме зростанню рівня та якості життя цих верств населення;
поліпшення соціальної ситуації.
Культура Закладом культури надаватимуться послуги із забезпечення інформування і задоволення творчих потреб громадян, їх естетичного виховання, розвитку та духовного збагачення, залучення населення до надбань національної і світової історико-культурної спадщини.
Головними пріоритетами галузі будуть:
реалізація прав громадян на свободу літературної та художньої творчості, вільного розвитку культурно-мистецьких процесів, доступності всіх видів культурних послуг для кожного;
розроблення та здійснення заходів щодо забезпечення умов для відродження і розвитку української культури, культурної самобутності корінних народів і національних меншин;
забезпечення доступності до інформації, культурних надбань, ресурсів, нових технологій та сучасних форм культурного самовираження незалежно від статусу, приналежності до певної соціальної чи етнічної групи з метою соціального, духовного розвитку, творчої реалізації особистості заради дотримання миру, європейських цінностей.
передбачається виконання таких завдань:
створення сприятливих умов для розвитку інтелектуального та духовного потенціалу особистості і суспільства, підтримку культурного розмаїття та інтеграції української культури у світовий культурний простір;
створення конкурентоспроможного середовища у сфері театрального, музичного, хореографічного, образотворчого мистецтва за допомогою популяризації, підтримки та розвитку професійного мистецтва, підтримки сучасних культурних проєктів;
зміцнення матеріально-технічної бази закладів культури;
проведення конкурсів, виставок ;
зміцнення кадрового потенціалу працівників галузі “Культура і мистецтво” шляхом підвищення їх фахового рівня та проведення інноваційних семінарів, курсів підвищення кваліфікації тощо;
результативні показники, яких планується досягти:
створення умов для задоволення культурних потреб населення громади, творчого розвитку, естетичного виховання громадян;
формування гармонійного культурного середовища;
збільшення чисельності населення, охопленого культурно-дозвілевою діяльністю, бібліотечним обслуговуванням;
збереження, розвиток та вивчення національної культурної спадщини;
приведення матеріально-технічної бази закладів культури у відповідність до сучасних вимог;
поповнення та оновлення бібліотечних фондів, запровадження нових інформаційних послуг;
надання якісних культурно-мистецьких послуг;
Фізична культура і спорт
Пріоритетами розвитку галузі будуть залучення широких верств населення до масового спорту, популяризація здорового способу життя, забезпечення максимальної реалізації здібностей обдарованої молоді в дитячо-юнацькому спорті, створення умов для занять фізичною культурою і спортом.
У 2026-2028 роках передбачається здійснення таких заходів:
підвищення рівня залучення населення до занять фізичною культурою та масовим спортом;
створення стимулів для здорового способу життя й здорових умов праці шляхом розвитку інфраструктури для занять спортом та активного відпочинку;
розширення можливостей та активізація участі молоді в життєдіяльності територіальної громади міста;
забезпечення участі молоді в змаганнях обласного рівня;
створення безбар’єрного простору для людей з інвалідністю, ветеранів з інвалідністю, людей старшого віку, молоді, жінок та батьків з маленькими дітьми.
Житлово-комунальне господарство Пріоритетними завданнями реформування житлово-комунального господарства у прогнозному періоді буде надання населенню якісних житлово-комунальних послуг, забезпечення якісного зовнішнього освітлення вулиць, комплексний благоустрій території громади, поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг місцевого значення.
У 2026-2028 роках передбачається здійснити такі заходи:
благоустрій парків;
утримання кладовищ, забезпечення утримання в належному стані місць поховань учасників бойових дій;
проведення капітального та поточного ремонту доріг загального користування та місцевого значення;
забезпечення належного утримання комунальних доріг;
відновлення та створення нових зелених зон культурно-масового відпочинку для мешканців громади;
Основні результати, яких планується досягти, є:
покращення благоустрою населених пунктів громади;
поліпшення стану автомобільних доріг;
забезпечення населення житлово-комунальними послугами;
створення сприятливих умов для залучення інвестицій у сферу житлово-комунального господарства;
Кредитування бюджету
Повернення та надання кредитів на 2026-2028 не прогнозується.
VІІ. Взаємовідносини бюджету з іншими бюджетами
В прогнозі бюджету на 2026-2028 роки враховані міжбюджетні трансферти з державного та місцевих бюджетів.
Загальний обсяг трансфертів з державного бюджету складає у 2026 році – 64 292 600 грн, 2027 році – 72 827 600 грн, 2028 році – 88 850 800 грн.
Трансфертами з державного бюджету є освітня субвенція (2026 рік – 40 069 900 грн, 2027 рік – 43 232 900 грн, 2028 рік – 46 396 800 грн) та базова дотація (2026 рік – 24 222 700 грн, 2027 рік – 29 594 700 грн, 2028 рік – 42 454 000 грн).
Показники міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів відображені в додатку 10 до Прогнозу.
У видатковій частині передбачена субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону (2026 році – 520 000 грн, 2027 році – 575 000 грн, 2028 році – 640 000 грн). Показники міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам відображені в додатку 11 до Прогнозу.
VIIІ. Інші положення та показники прогнозу бюджету
В прогнозі бюджету Каноницької сільської територіальної громади на 2026-2028 роки наявні наступні додатки:
- додаток 1 «Загальні показники бюджету»;
- додаток 2 «Показники доходів бюджету»;
- додаток 3 «Показники фінансування бюджету»;
- додаток 6 «Граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів»;
-додаток 7 «Граничні показники видатків бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету»;
- додаток 9 «Обсяг публічних інвестицій на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проектів та програм публічних інвестицій з урахуванням середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій територіальної громади на 2026-2028 роки;
- додаток 10 «Показники міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів»;
- додаток 11 «Показники міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам».
Додаток 4 «Показники місцевого боргу», додаток 5 «Показники надання місцевих гарантій, обсягу гарантійних зобов’язань та гарантованого Автономною Республікою Крим, обласною радою, міською, селищною чи сільською територіальною громадою боргу», додаток 8 «Граничні показники кредитування бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету» не подаються до прогнозу у зв’язку з відсутністю показників.
|
Секретар |
||
|
виконавчого комітету Олексій ХРИСТЯНОВИЧ |
||
|
|
||
|
Додаток 1 |
||||||
|
до Типової форми прогнозу |
||||||
|
місцевого бюджету |
||||||
|
Загальні показники бюджету |
||||||
|
1754100000 |
||||||
|
(код бюджету) |
||||||
|
(грн) |
||||||
|
№ з/п |
Найменування показника |
2024 рік |
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
|
(звіт) |
(затверджено) |
(план) |
(план) |
(план) |
||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
І. Загальні граничні показники надходжень |
||||||
|
1. |
Доходи (з міжбюджетними трансфертами), у тому числі: |
65 275 529 |
0 |
81 658 100 |
92 197 600 |
110 230 800 |
|
X |
загальний фонд |
61 684 754 |
0 |
81 291 600 |
91 827 600 |
109 850 800 |
|
X |
спеціальний фонд |
3 590 775 |
0 |
366 500 |
370 000 |
380 000 |
|
2. |
Фінансування, у тому числі: |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
X |
загальний фонд |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
X |
спеціальний фонд |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
3. |
Повернення кредитів, у тому числі: |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
X |
загальний фонд |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
X |
спеціальний фонд |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
X |
УСЬОГО за розділом І, у тому числі: |
65 275 529 |
0 |
81 658 100 |
92 197 600 |
110 230 800 |
|
X |
загальний фонд |
61 684 754 |
0 |
81 291 600 |
91 827 600 |
109 850 800 |
|
X |
спеціальний фонд |
3 590 775 |
0 |
366 500 |
370 000 |
380 000 |
|
ІІ. Загальні граничні показники видатків та надання кредитів |
||||||
|
1. |
Видатки (з міжбюджетними трансфертами), у тому числі: |
66 951 516 |
0 |
81 658 100 |
92 197 600 |
110 230 800 |
|
X |
загальний фонд |
62 428 941 |
0 |
81 291 600 |
91 827 600 |
109 850 800 |
|
X |
спеціальний фонд, у тому числі: |
4 522 575 |
0 |
366 500 |
370 000 |
380 000 |
|
X |
публічні інвестиції |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
3. |
Надання кредитів, у тому числі: |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
X |
загальний фонд |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
X |
спеціальний фонд, у тому числі: |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
X |
публічні інвестиції |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
X |
УСЬОГО за розділом ІI, у тому числі: |
66 951 516 |
0 |
81 658 100 |
92 197 600 |
110 230 800 |
|
X |
загальний фонд |
62 428 941 |
0 |
81 291 600 |
91 827 600 |
109 850 800 |
|
X |
спеціальний фонд, у тому числі: |
4 522 575 |
0 |
366 500 |
370 000 |
380 000 |
|
X |
публічні інвестиції |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Додаток 2 |
|
||||||
|
до Типової форми прогнозу |
|
||||||
|
місцевого бюджету |
|
||||||
|
(абзац четвертий розділу IV) |
|
||||||
|
|
|||||||
|
Показники доходів бюджету |
|||||||
|
1754100000 |
|
||||||
|
(код бюджету) |
|
||||||
|
(грн) |
|
||||||
|
Код |
Найменування показника |
2024 рік |
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
|
|
(звіт) |
(затверджено) |
(план) |
(план) |
(план) |
|
||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
І. Доходи (без урахування міжбюджетних трансфертів) |
|||||||
|
X |
Загальний фонд, у тому числі: |
12 277 672 |
15 010 176 |
17 000 000 |
19 000 000 |
21 000 000 |
|
|
10000000 |
Податкові надходження, у тому числі: |
12 155 634 |
15 010 176 |
17 000 000 |
19 000 000 |
21 000 000 |
|
|
11010000 |
Податок та збір на доходи фізичних осіб |
6 712 877 |
6 740 605 |
8 425 000 |
9 261 000 |
10 565 000 |
|
|
13010000 |
Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів |
416 574 |
636 300 |
710 000 |
770 000 |
475 000 |
|
|
13030000 |
Рентна плата за користування надрами загальнодержавного значення |
638 |
52 500 |
65 000 |
71 500 |
80 000 |
|
|
14040000 |
Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів |
98 208 |
75 000 |
98 000 |
107 500 |
155 000 |
|
|
18010000 |
Податок на майно |
1 682 172 |
1 770 000 |
2 060 000 |
2 265 000 |
2 455 000 |
|
|
18050000 |
Єдиний податок |
3 245 165 |
5 735 771 |
5 642 000 |
6 525 000 |
7 270 000 |
|
|
20000000 |
Неподаткові надходження, у тому числі: |
122 038 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
21080000 |
Інші надходження |
67 722 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
22010000 |
Плата за надання адміністративних послуг |
15 878 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
22090000 |
Державне мито |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
24060000 |
Інші надходження |
38 436 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
30000000 |
Доходи від операцій з капіталом, у тому числі: |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
X |
Спеціальний фонд, у тому числі: |
2 920 495 |
1 422 398 |
366 500 |
370 000 |
380 000 |
|
|
10000000 |
Податкові надходження, у тому числі: |
1 669 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
19010000 |
Екологічний податок |
1 669 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
20000000 |
Неподаткові надходження, у тому числі: |
2 918 826 |
1 422 398 |
366 500 |
370 000 |
380 000 |
|
|
24060000 |
Інші надходження |
120 325 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
25010000 |
Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством |
352 155 |
366 500 |
366 500 |
370 000 |
380 000 |
|
|
25020000 |
Інші джерела власних надходжень бюджетних установ |
2 446 346 |
1 055 898 |
0 |
0 |
0 |
|
|
30000000 |
Доходи від операцій з капіталом, у тому числі: |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
42000000 |
Від Європейського Союзу, урядів іноземних держав, міжнародних організацій, донорських установ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
50000000 |
Цільові фонди, у тому числі: |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
X |
УСЬОГО за розділом І, у тому числі: |
15 198 167 |
16 432 574 |
17 366 500 |
19 370 000 |
21 380 000 |
|
|
X |
загальний фонд |
12 277 672 |
15 010 176 |
17 000 000 |
19 000 000 |
21 000 000 |
|
|
X |
спеціальний фонд |
2 920 495 |
1 422 398 |
366 500 |
370 000 |
380 000 |
|
|
ІІ. Трансферти з державного бюджету |
|||||||
|
X |
Загальний фонд, у тому числі: |
48 433 900 |
53 050 800 |
64 291 600 |
72 827 600 |
88 850 800 |
|
|
41020000 |
Дотації з державного бюджету місцевим бюджетам |
12 957 700 |
14 545 800 |
24 222 700 |
29 594 700 |
42 454 000 |
|
|
41030000 |
Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам |
35 476 200 |
38 505 000 |
40 068 900 |
43 232 900 |
46 396 800 |
|
|
X |
Спеціальний фонд, у тому числі: |
256 200 |
128 700 |
0 |
0 |
0 |
|
|
41020000 |
Дотації з державного бюджету місцевим бюджетам |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
41030000 |
Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам |
256 200 |
128 700 |
0 |
0 |
0 |
|
|
X |
УСЬОГО за розділом ІI, у тому числі: |
48 690 100 |
53 179 500 |
64 291 600 |
72 827 600 |
88 850 800 |
|
|
X |
загальний фонд |
48 433 900 |
53 050 800 |
64 291 600 |
72 827 600 |
88 850 800 |
|
|
X |
спеціальний фонд |
256 200 |
128 700 |
0 |
0 |
0 |
|
|
ІIІ. Трансферти з інших місцевих бюджетів |
|||||||
|
X |
Загальний фонд, у тому числі: |
973 182 |
526 689 |
0 |
0 |
0 |
|
|
41040000 |
Дотації з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
41050000 |
Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам |
973 182 |
526 689 |
0 |
0 |
0 |
|
|
X |
Спеціальний фонд, у тому числі: |
414 080 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
41040000 |
Дотації з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
41050000 |
Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам |
414 080 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
X |
УСЬОГО за розділом ІII, у тому числі: |
1 387 262 |
526 689 |
0 |
0 |
0 |
|
|
X |
загальний фонд |
973 182 |
526 689 |
0 |
0 |
0 |
|
|
X |
спеціальний фонд |
414 080 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
X |
РАЗОМ за розділами І, ІІ та ІІІ, у тому числі: |
65 275 529 |
70 138 763 |
81 658 100 |
92 197 600 |
110 230 800 |
|
|
X |
загальний фонд |
61 684 754 |
68 587 665 |
81 291 600 |
91 827 600 |
109 850 800 |
|
|
X |
спеціальний фонд |
3 590 775 |
1 551 098 |
366 500 |
370 000 |
380 000 |
|
|
Додаток 3 |
|
||||||
|
до Типової форми прогнозу |
|
||||||
|
місцевого бюджету |
|
||||||
|
(абзац другий розділу V) |
|
||||||
|
Показники фінансування бюджету |
|||||||
|
1754100000 |
|
||||||
|
(код бюджету) |
|
||||||
|
(грн) |
|
||||||
|
Код |
Найменування показника |
2024 рік |
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
|
|
(звіт) |
(затверджено) |
(план) |
(план) |
(план) |
|
||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
I. Фінансування за типом кредитора |
|||||||
|
200000 |
Внутрішнє фінансування, у тому числі: |
970 311 |
339 422 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Х |
загальний фонд |
-380 201 |
0 |
-1 500 000 |
-3 200 000 |
-3 200 000 |
|
|
Х |
спеціальний фонд |
1 350 512 |
339 422 |
1 500 000 |
3 200 000 |
3 200 000 |
|
|
300000 |
Зовнішнє фінансування, у тому числі: |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Х |
загальний фонд |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Х |
спеціальний фонд |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Х |
УСЬОГО за розділом I, у тому числі: |
970 311 |
339 422 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Х |
загальний фонд |
-380 201 |
0 |
-1 500 000 |
-3 200 000 |
-3 200 000 |
|
|
Х |
спеціальний фонд |
1 350 512 |
339 422 |
1 500 000 |
3 200 000 |
3 200 000 |
|
|
II. Фінансування за типом боргового зобов’язання |
|||||||
|
400000 |
Фінансування за борговими операціями, у тому числі: |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Х |
загальний фонд |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Х |
спеціальний фонд |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
600000 |
Фінансування за активними операціями, у тому числі: |
970 311 |
339 422 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Х |
загальний фонд |
-380 201 |
0 |
-1 500 000 |
-3 200 000 |
-3 200 000 |
|
|
Х |
спеціальний фонд |
1 350 512 |
339 422 |
1 500 000 |
3 200 000 |
3 200 000 |
|
|
Х |
УСЬОГО за розділом II, у тому числі: |
970 311 |
339 422 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Х |
загальний фонд |
-380 201 |
0 |
-1 500 000 |
-3 200 000 |
-3 200 000 |
|
|
Х |
спеціальний фонд |
1 350 512 |
339 422 |
1 500 000 |
3 200 000 |
3 200 000 |
|
|
Додаток 6 |
|
||||||
|
до Типової форми прогнозу |
|
||||||
|
місцевого бюджету |
|
||||||
|
(абзац другий розділу VI) |
|
||||||
|
|
|||||||
|
Граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів |
|||||||
|
1754100000 |
|
||||||
|
(код бюджету) |
|
||||||
|
(грн) |
|
||||||
|
Код відомчої класифікації |
Найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету |
2024 рік |
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
|
|
(звіт) |
(затверджено) |
(план) |
(план) |
(план) |
|
||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
01 |
Каноницька сiльська рада, у тому числі: |
9 847 921 |
10 984 844 |
9 906 500 |
10 490 000 |
12 530 000 |
|
|
X |
загальний фонд |
7 394 255 |
9 597 650 |
9 240 000 |
10 320 000 |
11 350 000 |
|
|
X |
спеціальний фонд |
2 453 666 |
1 387 194 |
666 500 |
170 000 |
1 180 000 |
|
|
06 |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Каноницької сільської ради, у тому числі: |
55 181 291 |
61 180 747 |
70 191 600 |
79 962 600 |
95 810 800 |
|
|
X |
загальний фонд |
53 798 245 |
60 645 994 |
68 991 600 |
76 562 600 |
92 410 800 |
|
|
X |
спеціальний фонд |
1 383 046 |
534 753 |
1 200 000 |
3 400 000 |
3 400 000 |
|
|
37 |
Фінансовий відділ виконавчого комітету Каноницької сільської ради, у тому числі: |
1 922 304 |
1 622 585 |
1 560 000 |
1 715 000 |
1 890 000 |
|
|
X |
загальний фонд |
1 236 441 |
1 520 249 |
1 560 000 |
1 715 000 |
1 890 000 |
|
|
X |
спеціальний фонд |
685 863 |
102 336 |
0 |
0 |
0 |
|
|
X |
УСЬОГО, у тому числі: |
66 951 516 |
73 788 176 |
81 658 100 |
92 167 600 |
110 230 800 |
|
|
X |
загальний фонд |
62 428 941 |
71 763 893 |
79 791 600 |
88 597 600 |
105 650 800 |
|
|
X |
спеціальний фонд |
4 522 575 |
2 024 283 |
1 866 500 |
3 570 000 |
4 580 000 |
|
|
Додаток 7 |
|
||||||
|
до Типової форми прогнозу |
|
||||||
|
місцевого бюджету |
|
||||||
|
(абзац третій розділу VI) |
|
||||||
|
|
|||||||
|
Граничні показники видатків бюджету |
|||||||
|
за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету |
|||||||
|
1754100000 |
|
||||||
|
(код бюджету) |
|
||||||
|
(грн) |
|
||||||
|
Код |
Найменування показника |
2024 рік |
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
|
|
(звіт) |
(затверджено) |
(план) |
(план) |
(план) |
|
||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
0100 |
Державне управління, у тому числі: |
7 657 813 |
8 984 920 |
10 000 000 |
11 000 000 |
13 000 000 |
|
|
X |
загальний фонд |
7 656 363 |
8 974 108 |
10 000 000 |
11 000 000 |
12 000 000 |
|
|
X |
спеціальний фонд |
1 450 |
10 812 |
0 |
0 |
1 000 000 |
|
|
1000 |
Освіта, у тому числі: |
52 648 195 |
58 085 606 |
66 841 600 |
76 302 600 |
91 690 800 |
|
|
X |
загальний фонд |
51 282 745 |
57 567 133 |
65 641 600 |
72 902 600 |
88 290 800 |
|
|
X |
спеціальний фонд |
1 365 450 |
518 473 |
1 200 000 |
3 400 000 |
3 400 000 |
|
|
2000 |
Охорона здоров`я, у тому числі: |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
X |
загальний фонд |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
X |
спеціальний фонд |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
3000 |
Соціальний захист та соціальне забезпечення, у тому числі: |
557 843 |
1 104 197 |
600 000 |
700 000 |
800 000 |
|
|
X |
загальний фонд |
557 843 |
1 104 197 |
600 000 |
700 000 |
800 000 |
|
|
X |
спеціальний фонд |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
4000 |
Культура i мистецтво, у тому числі: |
1 376 524 |
1 813 480 |
2 004 000 |
2 204 000 |
2 504 000 |
|
|
X |
загальний фонд |
1 358 928 |
1 797 200 |
2 000 000 |
2 200 000 |
2 500 000 |
|
|
X |
спеціальний фонд |
17 596 |
16 280 |
4 000 |
4 000 |
4 000 |
|
|
5000 |
Фiзична культура i спорт, у тому числі: |
293 175 |
275 816 |
50 000 |
60 000 |
70 000 |
|
|
X |
загальний фонд |
293 175 |
275 816 |
50 000 |
60 000 |
70 000 |
|
|
X |
спеціальний фонд |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
6000 |
Житлово-комунальне господарство, у тому числі: |
2 604 692 |
1 866 632 |
762 500 |
866 000 |
976 000 |
|
|
X |
загальний фонд |
289 342 |
569 250 |
600 000 |
700 000 |
800 000 |
|
|
X |
спеціальний фонд |
2 315 350 |
1 297 382 |
162 500 |
166 000 |
176 000 |
|
|
7000 |
Економічна діяльність, у тому числі: |
8 000 |
538 628 |
550 000 |
100 000 |
150 000 |
|
|
X |
загальний фонд |
8 000 |
538 628 |
50 000 |
100 000 |
150 000 |
|
|
X |
спеціальний фонд |
0 |
0 |
500 000 |
0 |
0 |
|
|
8000* |
Інша діяльність, у тому числі: |
434 411 |
343 365 |
330 000 |
360 000 |
400 000 |
|
|
X |
загальний фонд |
297 545 |
264 365 |
330 000 |
360 000 |
400 000 |
|
|
X |
спеціальний фонд |
136 866 |
79 000 |
0 |
0 |
0 |
|
|
9000 |
Міжбюджетні трансферти, у тому числі: |
1 370 863 |
775 532 |
520 000 |
575 000 |
640 000 |
|
|
X |
загальний фонд, у тому числі: |
685 000 |
673 196 |
520 000 |
575 000 |
640 000 |
|
|
9110 |
Реверсна дотація |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
X |
спеціальний фонд |
685 863 |
102 336 |
0 |
0 |
0 |
|
|
X |
УСЬОГО, у тому числі: |
66 951 516 |
73 788 176 |
81 658 100 |
92 167 600 |
110 230 800 |
|
|
X |
загальний фонд |
62 428 941 |
71 763 893 |
79 791 600 |
88 597 600 |
105 650 800 |
|
|
X |
спеціальний фонд |
4 522 575 |
2 024 283 |
1 866 500 |
3 570 000 |
4 580 000 |
|
|
Додаток 9 |
|
|||||||||||
|
до Типової форми прогнозу |
|
|||||||||||
|
місцевого бюджету |
|
|||||||||||
|
(абзац шостий розділу V) |
|
|||||||||||
|
|
||||||||||||
|
Обсяг публічних інвестицій на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проектів та програм |
||||||||||||
|
2026–2028 роки |
||||||||||||
|
1754100000 |
|
|||||||||||
|
(код бюджету) |
|
|||||||||||
|
(грн) |
|
|||||||||||
|
№ з/п |
Код відомчої класифікації |
Галузь (сектор), у тому числі основні (пріоритетні) напрями публічних інвестицій |
Найменування документа стратегічного планування (програмного документа) |
Загальний обсяг публічних інвестицій у розрізі галузей (секторів) |
В тому числі за роками: |
|
||||||
|
2024 рік |
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
|
|||||||
|
(звіт) |
(затверджено) |
(план) |
(план) |
(план) |
|
|||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
||
|
1 |
01 |
Транспорт |
Стратегія розвитку Каноницької ТГ (проект) |
500 000 |
0 |
0 |
500 000 |
0 |
0 |
|
||
|
2 |
01 |
Публічні послуги і повʼязана з ними цифровізація |
Стратегія розвитку Каноницької ТГ (проект) |
1 000 000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 000 000 |
|
||
|
3 |
06 |
Освіта і наука |
Стратегія розвитку Каноницької ТГ (проект) |
8 085 863 |
685 863 |
0 |
1 000 000 |
3 200 000 |
3 200 000 |
|
||
|
Х |
УСЬОГО |
Х |
Х |
9 585 863 |
685 863 |
0 |
1 500 000 |
3 200 000 |
4 200 000 |
|
||
|
Додаток 10 |
||||||
|
до Типової форми прогнозу |
||||||
|
місцевого бюджету |
||||||
|
(абзац третій розділу VIIІ) |
||||||
|
Показники міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів |
||||||
|
1754100000 |
||||||
|
(код бюджету) |
||||||
|
(грн) |
||||||
|
Код Класифікації доходу бюджету / код бюджету |
Найменування трансферту /найменування бюджету – надавача міжбюджетного трансферту |
2024 рік |
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
|
(звіт) |
(затверджено) |
(план) |
(план) |
(план) |
||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
I. Трансферти до загального фонду бюджету |
||||||
|
41020100 |
Базова дотація |
12 957 700 |
14 545 800 |
24 222 700 |
29 594 700 |
42 454 000 |
|
9900000000 |
Державний бюджет |
12 957 700 |
14 545 800 |
24 222 700 |
29 594 700 |
42 454 000 |
|
41033300 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти |
402 100 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
9900000000 |
Державний бюджет |
402 100 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
41033900 |
Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам |
35 162 200 |
36 579 300 |
40 069 900 |
43 232 900 |
46 396 800 |
|
9900000000 |
Державний бюджет |
35 162 200 |
36 579 300 |
40 069 900 |
43 232 900 |
46 396 800 |
|
41035400 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами |
0 |
43 600 |
0 |
0 |
0 |
|
1710000000 |
Обласний бюджет Рівненської області |
0 |
43 600 |
0 |
0 |
0 |
|
41036000 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` |
0 |
253 600 |
0 |
0 |
0 |
|
1710000000 |
Обласний бюджет Рівненської області |
0 |
253 600 |
0 |
0 |
0 |
|
41036300 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти |
0 |
1 628 500 |
0 |
0 |
0 |
|
1710000000 |
Обласний бюджет Рівненської області |
0 |
1 628 500 |
0 |
0 |
0 |
|
41051200 |
Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету |
67 300 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
1710000000 |
Обласний бюджет Рівненської області |
67 300 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
41051400 |
Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету |
448 039 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
1710000000 |
Обласний бюджет Рівненської області |
448 039 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
41051700 |
Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду |
960 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
1710000000 |
Обласний бюджет Рівненської області |
960 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
41053900 |
Інші субвенції з місцевого бюджету |
240 000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
1753200000 |
Бюджет Вараської міської територіальної громади |
240 000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
41057700 |
Субвенція з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту `Активні парки - локації здорової України` за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету |
213 087 |
158 112 |
0 |
0 |
0 |
|
1710000000 |
Обласний бюджет Рівненської області |
213 087 |
158 112 |
0 |
0 |
0 |
|
41059300 |
Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення діяльності фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб та окремі заходи з підтримки осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету |
61 430 |
368 577 |
0 |
0 |
0 |
|
1710000000 |
Обласний бюджет Рівненської області |
61 430 |
368 577 |
0 |
0 |
0 |
|
II. Трансферти до спеціального фонду бюджету |
||||||
|
41033300 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти |
256 200 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
9900000000 |
Державний бюджет |
256 200 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
41033900 |
Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам |
0 |
93 300 |
0 |
0 |
0 |
|
9900000000 |
Державний бюджет |
0 |
93 300 |
0 |
0 |
0 |
|
41035400 |
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами |
0 |
35 400 |
0 |
0 |
0 |
|
1710000000 |
Обласний бюджет Рівненської області |
0 |
35 400 |
0 |
0 |
0 |
|
41051100 |
Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду |
414 080 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
1710000000 |
Обласний бюджет Рівненської області |
414 080 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
X |
РАЗОМ за розділами I, II, у тому числі: |
50 223 096 |
53 706 189 |
64 292 600 |
72 827 600 |
88 850 800 |
|
X |
загальний фонд |
49 552 816 |
53 577 489 |
64 292 600 |
72 827 600 |
88 850 800 |
|
X |
спеціальний фонд |
670 280 |
128 700 |
0 |
0 |
0 |
|
Додаток 11 |
|
|||||||||
|
до Типової форми прогнозу |
|
|||||||||
|
місцевого бюджету |
|
|||||||||
|
(абзац четвертий розділу VIІI) |
|
|||||||||
|
|
||||||||||
|
Показники міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам |
||||||||||
|
1754100000 |
|
|||||||||
|
(код бюджету) |
|
|||||||||
|
(грн) |
|
|||||||||
|
Код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету / код бюджету |
Код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету |
Найменування трансферту /найменування бюджету – отримувача міжбюджетного трансферту |
2024 рік |
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
2028 рік |
|
||
|
(звіт) |
(затверджено) |
(план) |
(план) |
(план) |
|
|||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
||
|
I. Трансферти із загального фонду бюджету |
||||||||||
|
3719770 |
9770 |
Інші субвенції з місцевого бюджету |
685 000 |
618 517 |
520 000 |
575 000 |
640 000 |
|
||
|
|
1710000000 |
Обласний бюджет Рівненської області |
0 |
83 152 |
0 |
0 |
0 |
|
||
|
|
1753200000 |
Бюджет Вараської міської територіальної громади |
0 |
35 365 |
0 |
0 |
0 |
|
||
|
|
1754400000 |
Бюджет Рафалівської селищної територіальної громади |
314 000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
||
|
|
1755200000 |
Бюджет Володимирецької селищної територіальної громади |
371 000 |
500 000 |
520 000 |
575 000 |
640 000 |
|
||
|
II. Трансферти до спеціального фонду бюджету |
||||||||||
|
3719770 |
9770 |
Інші субвенції з місцевого бюджету |
685 863 |
102 335 |
0 |
0 |
0 |
|
||
|
|
1755200000 |
Бюджет Володимирецької селищної територіальної громади |
685 863 |
102 335 |
0 |
0 |
0 |
|
||
|
X |
X |
РАЗОМ за розділами I, II, у тому числі: |
1 370 863 |
720 852 |
520 000 |
575 000 |
640 000 |
|
||
|
X |
X |
загальний фонд |
685 000 |
618 517 |
520 000 |
575 000 |
640 000 |
|
||
|
X |
X |
спеціальний фонд |
685 863 |
102 335 |
0 |
0 |
0 |
|
||
